Pinhole – Aula Michotte (bis)

Hier zie je mijn medestudenten, opnieuw tijdens de les van prof. Lens.

Ik vind het zelf één van de minder geslaagde beelden, omdat er weinig boeiends op te zien is. De vele ’spoken’ (zoals iemand ze noemde in een comment op één van de vorige beelden) zijn anders wel leuk en ook de TL-lampen die door onscherpte eigenlijk zo van die strepen geven, vind ik nog wel leuk.

En oh ja, ik sta er zelf op (helemaal rechts in beeld). Niet dat ik echt herkénbaar ben, maar kom

En t.a.v. de mede-pedagogen (en sinds vorige post weet ik dat er zelfs psychologen meekijken – waar heb ik dàt aan verdiend :p :p ) nog even dit: ja, dit is de schimmelmuur. Haha…

09.06.16.2

Geef een reactie

