Pinhole – Fort van Bouillon

Een tweeluikje. Ze zijn niet zo scherp maar ik vond de kleuren wel genoeg de moeite om de beelden te laten zien.

Ik heb de reeks beelden die ik nu aan het posten ben, klaargemaakt om in een blurbboek te laten drukken. Vandaar dat ze in een zwarte rand zitten en het boek is landscape, dus ik heb er twee verticale naast elkaar gezet.

Ik ben trouwens nét terug van bij Bert Verlinden. Ik heb mijn volgende rolletje laten ontwikkeen. O.a. de (ditmaal gelukte, aan het negatiefje te zien) beelden van de bloggersmeeting in Gent, afgelopen zaterdag, staan erop.

Scannen die handel! 🙂

09.06.18.1

2 thoughts on “Pinhole – Fort van Bouillon

Geef een reactie

