Een veelzeggend beeld

(op vraag van Stijn. En geloof het of niet maar het was iets dat écht vorige week gefotografeerd is. Het gebeurt tijdens het studeren ineens begin rond te klikken, wat ik maar tegenkom. Mijn broer, die in de kamer naast mij studeert, zegt dan later op de dag aan de keukentafel “ik heb weer veel sluitertijden gehoord”.

De grapjurk.

Een sluitertijd kan je niet horen natuurlijk. Aap*. 🙂

Maar soit. Ik heb dus mijn cursus Motivatiepsychologie gefotografeerd. Dat examen had ik afgelopen woensdag. Geen enkele zin was zo erg van toepassing op mijzelf als deze ene…

Los daarvan heb ik ook GOED nieuws: morgen heb ik mijn laatste examen. Als (als!!) alles goed gaat, is dat ook meteen mijn allerlaatste examen (“ooit”, durf ik er niet aan toevoegen, maar toch in déze opleiding).

*Misschien even verduidelijken dat ik blij ben dat ik dat broertje heb want het is dubbel zo ‘leuk’ om samen te studeren…

09.06.21.3

3 thoughts on “Een veelzeggend beeld

  1. @ Stijn: ja ’t is écht écht ne grapjas. Maar hij doet dat dan om fake te klikken bij ons mama hè. Maar die beseft dan gelukkig dat ik na 7 jaar hoger onderwijs best wel zelf kan inschatten hoe(veel) ik moet blokken om erdoor te zijn… Jaja maar onze pauzes zijn hier altijd GROOOTE dikke vette lol 🙂
    @ Ysabje: dàdde! daar kijk ik zooooo naar uit!! 🙂

Geef een reactie

