Pinhole – Ronde van Vlaanderen (slot)

Het voorlaatste pinholebeeldje in deze reeks pinholes die eigenlijk was samengesteld uit beelden van twee verschillende rolletjes.

Sta mij toe u te vragen of u een favoriet beeld had in de reeks en, zo ja, het welke en waarom. Maar voel u niet verplicht. Alvast bedankt! 🙂

Intussen kan ik (niet zonder enige trots) ook melden dat ik vandaag vanwege http://www.lomography.com een mail ontving met het heuglijke nieuws dat mijn Holga ieverans ergens bij de Duitse postdiensten een tussenstop maakt, maar dus wel onderweg is naar mijn thuisfront. Driewerf hoera! Het is nl. nog een dikke week kermis in Tienen en dat kan dus wel wat leuks opleveren. Vierwerf hoera, zowaar: Hoera! Hoera! Hoera! Hoera!

09.06.21.1

One thought on “Pinhole – Ronde van Vlaanderen (slot)

Geef een reactie

