Pinhole – De Laatste

OPROEP: Ik zou zelf een scanner willen kopen die negatieven kan scannen, liefst ook middenformaatjes (gezien de recente aankoop van een Holga). Heeft er iemand suggesties voor een bepaald model? Of iemand die Do’s & Don’ts kwijt wil? Ik heb nog nooit een scanner gekocht en heb er dan ook geen flauw benul van wat de cruciale kenmerken zijn aan een scanner…

De laatste van deze reeks. Het is er eentje dat ik maakte op de bloggersbijeenkomst in Antwerpen (voor de tentoonstelling van Jimmy Kets. Uiteraard is-ie gigantisch onderbelicht maar ik vind het beeld toch nog wel wat hebben, zoals  het nu is.

Ik moet dringend mijn nieuw rolletje inscannen. Ik ben benieuwd naar die van de bloggersmeeting in Gent (@S.M.A.K.; Trinity). Die zijn (aan de negatiefjes te zien) véél beter gelukt.

09.06.21.2

5 thoughts on “Pinhole – De Laatste

  1. Ik reageer alleen maar omwille van die optie om me op de hoogte te houden van de reacties via e-mail. Namelijk zelf ook op termijn geïnteresseerd om middenformaat te scannen.

Geef een reactie

