Nieuw Speelgoed.

Van de buurman gekregen. In bruikleen, welteverstaan.

Hij zei gisteren: “tiens, misschien heb ik nog iets liggen voor u…” 🙂

Ook de Pentax K2 (een analoge 35mm camera) heb ik hier liggen. Ook in bruikleen, uiteraard!

Ik moet er wel nog mee leren werken, met die Yashica Mat. Ik heb alvast een manual gedownload van internet. Spielerei is voor na de thesis… 😦

Misschien ook even zeggen dat ik gisteren de eerste tests met mijn Holga heb gedaan. Met flits. Een blauwe flits en een witte flits. We zien wel wat dat geeft. 🙂

En hop – daar gaan we weer aan de literatuurstudie! Hoera!! 🙂

09.07.04

2 thoughts on “Nieuw Speelgoed.

  1. Dat is leuk speelgoed, hoor! Ik heb een Minolta Autocord, ook een tweeoog. Helaas moet hij in reparatie, de sluiter weigert sinds het laatste rolletje dienst :-s Maar daar komen echt mooie foto’s uit als hij wel werkt. En uit die Yashica ongetwijfeld ook!

Geef een reactie

