Zelfportretje@Santorini

Herinnert u zich nog de reeks van Santorini? (zie hier en hier mijn twee favoriete beelden). Ik heb deze week eindelijk het rolletje laten ontwikkelen dat toen in een analoge-waterdichte-rommelcamera-van-in-het-kruidvat zat. De kwaliteit is bij momenten triestig. De pinholebeelden van Santorini zijn begot scherper dan deze. En dat zegt al héél wat.

We (dat zijn onze Witte en ik) hebben toen in het zwembad een beetje zitten spelen met de oppervlakte van het water. En deze vond ik best nog wel cool. Het is oorspronkelijk natuurlijk een 2/3-verhouding maar ik knipte er vanonder een minder-flatterend stuk af… hèhè 🙂

09.07.23

6 thoughts on “Zelfportretje@Santorini

  1. Eindelijk dan toch een punthoofd 🙂
    Wel knap en die onscherpte, dat is toch juist de charme van drogisterijtoestelletjes of heb ik dat mis?

Geef een reactie

