Sint-Pieterskerk (1)

09.07.2709.07.27

Ik heb geen (digitale versies van) holga- en/of pinhole-materiaal meer liggen dus ik ga voorlopig terug digitaal. Via Goele Verbeken (de dochter van een kozijn van onze papa – “familie”, dus πŸ™‚ ) die op de toeristische dienst van de Stad Leuven werkt, kreeg ik de kans om midden mei de toren van de Sint-Pieterskerk in Leuven centrum te beklimmen (zoals ik die dag ook aankondigde op mijn blog). Langs de binnenkant, welteverstaan.

De foto’s verschenen de daaropvolgende week in Veto maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat (door mijn blogstilte van half mei tot eind juni) er hier op mijn stukje internet nog geen beelden van waren verschenen.

Ik heb een zevental (m.i.) blogwaardige beelden geselecteerd. Die laat ik de komende week op u los. As usual ben ik benieuwd naar uw reacties.

Dit eerste beeld verscheen in Veto.Β  Zoals de trouwe bezoekers reeds weten, ben ik eigenlijk geen zwartwitfan, maar doordat dat moΓ©st voor Veto, was ik af en toe toch in positieve zin verrast over het effect. Dit is één van die verrassingskes…

8 thoughts on “Sint-Pieterskerk (1)

Geef een reactie

