Sint-Pieterskerk (4)

09.07.30
Deze kan ik misschien zelf in het groot afdrukken om als aftelkalender te kunnen gebruiken, richting einde van mijn thesis. 🙂

Maar dan kan ik’m wel pas binnen een goeie 2 weken gebruiken. Nu moet ik nog véél méér nachtjes slapen dan het aantal dat hierop staat.

Voor de geïnteresseerden: deze ton is het mechanisme dat het liedje doet afspelen op de klokken van de klokkentoren van de Sint-Pieterskerk. Uitleggen hoe het werkt, doe ik wel eens live, want dat krijg ik toch niet per geschreven woord geëxpliqueerd. 🙂

One thought on “Sint-Pieterskerk (4)

Geef een reactie

