Ronde van Vlaanderen (3/3)

Oh-oh. Dit is het laatste beeld dat ik had klaarliggen om te bloggen. Laps.

Dan zal het vanaf nu weer even stiller worden want de thesisdeadline is heel dichtbij aan’t komen. Maar dat hoeft eigenlijk niet eens een probleem te wezen, omdat ze ook wel bijna klaar is. Hoera!

Oh en heb ik dat ander goed nieuws al gemeld? Maar ik heb een wijze beslissing genomen, ook al was het een bijzonder pijnlijke. Ik heb’m één avondje getest, een uurtje of zo wat gesnapt, en heb ‘m daarna weer in de doos gestopt. Ik heb hem vervolgens aan iemand anders bezorgd en heb mezelf daarbij beloofd dat die doos pas weer opengaat wanneer de thesis af is. Trouwens, de handleiding is zélf bijna een thesis: 400 (vierhonderd!) bladzijden begot. Ik ga weten wat doen na de thesis 🙂

Maar nu dus nog éffe focussen… Nog effe…

(Waarbij focussen heel erg dubbelzinnig klinkt in deze, merk ik nu. Haha.)

09.08.05

4 thoughts on “Ronde van Vlaanderen (3/3)

  1. drie keer echt wel knap werk!
    dit is geen reportagefotografie…
    dit is KUNSTzinnige fotografie,
    zo heel anders!!

    succes met je andere te focussen onderwerp …

Geef een reactie

