09.08.13

9 thoughts on “

  1. ja, deadline gehaald. Dat ik ZO mijn studies mag afsluiten: met een opdracht die RUIM op tijd af was – dat gebeurde nooit eerder ๐Ÿ˜‰
    De D700 is stiekem als sinds vrijdag uit de doos: heb er zaterdag een huwelijk mee geschoten. Wat een beest! ๐Ÿ˜€

  2. Puik gedaan!
    Heb je als kaft blauw gemarmerd gekozen??
    Ik herinner me dat nog van toen ik in Leuven studeerde. Bijna alles cursussen en thesissen hadden zo een gemarmerde kaft.
    Contemporise man!!!!

    ๐Ÿ˜‰
    (Mijn thesis had ook zo een kaft.)

Geef een reactie

