Start!09 (1)

Gisteren ben ik voor Veto de start van het nieuwe culturele seizoen van 30CC (het cultureel centrum van Leuven) gaan fotograferen. Ik moest maar één beeldje hebben voor Veto maar ik genoot zoooo hard van de fenomenale prestaties van de D700 in combinatie met de 85mm 1.8, dat ik heel wat beelden heb gemaakt. Ik wil niet stoefen ofzo, helemaal niet. ’t Is gewoon echt oprecht een groot plezier om hiermee te mogen spelen. Het verschil met de oude D50 is gewoon zoooo groot dat ik er soms steil van achterover val. M.a.w.: ik heb me geamuseerd! 🙂

090920

2 thoughts on “Start!09 (1)

  1. met een lekker snelle lens in combinatie van een/jouw top! toestel (met lage ruis! bij hoge iso’s) zijn de mogelijkheden heerlijk onbeperkt, hé!!??
    dees prent is het bewijs… !!
    enne nog leuk ook qua kleur/compositie!!
    (meer van datte! 🙂
    – tot morgenavond ?!

Geef een reactie

