Start!09 (2)

090922

6 thoughts on “Start!09 (2)

  1. Schoon, zo een foto van een voorstelling. Niet gemakkelijk te fotograferen, maar mooi gebruik gemaakt van het aanwezige licht. Goede focus en goede keuze voor zwartwit. Enkel de snede vind ik minder. Jammer dat de voeten er niet opstaan, zeker voor dans. En in verhouding naar mijn gevoel wat teveel zwart overgelaten bovenaan (maar da’s gewoon smaak).

    • ja. je hebt een punt. ik heb de volledige reeks even herbekeken en ik merk dat de voeten er ook op de andere beelden meer niét dan wél op staan. daar moet ik dus meer op letten in’t vervolg. super! bedankt! ben blij omwille van je opbouwende kritiek. hij wordt geapprecieerd! 🙂

  2. mooie foto,

    dans is niet altijd te fotograferen want van het moment dat je een foto ziet is mevrouw of meneer danser(es) alweer vrolijk de andere kant op gehuppeld. maar ik vind deze wel mooi.
    misschien nogal statisch (er mocht meer beweging in zitten)

    ps. welk dansgezelschap was dit?

  3. vind ik ZO ook wel echt gewoon enorm enig!!
    – nog een sterk staaltje van je enorme gereedschap! – plus jou knap fotografisch oog erachter!! (jullie zijn een sterk koppel!!)

Geef een reactie

