Bretagne (1)

De PC doet lastig (lees: ik wil een iMac) en dat maakt dat ik nog een heleboel achterstallig fotowerk heb liggen. Daarom nu pas eentje van Bretagne (vanwaar ik al meer dan een week terug ben).

7 gedachten over “Bretagne (1)

  1. Ook een beetje vignettering toegepast, met opzet?

    best een goede keuze een iMac (ben al jaren een Mac-gebruiker, met algehele tevredenheid, dus zeker niet aarzelen en ga de iMac en euro staat nog steeds goed tegenover de dollar)
    gr
    L.A.M.P

  2. @allen: bedankt voor de aanmoedigingen – alleen jammer dat jullie woorden zich niet laten voelen op mijn bankrekening. LOL. (niet dat ik dat verwacht hè 🙂 🙂 ).
    Ontopic: ik heb er absoluut geen twijfels bij dat ik tevreden zou zijn met de overstap. De vraag is alleen: ik ben enorm bang van opnieuw een snel verouderde computer. Mijn Dell-laptop op dit moment is ocharme nog geen 2 jaar en als ik nu een nieuwe computer koop (welke dan ook) moet het een model zijn waar ik op termijn geheugen (rom én ram) bij kan steken. Dat maakt dat ik bijna op een Mac moet overstappen (i.p.v. een iMAC) maar die is NOG een pak duurder. En aangezien ik geen zelfstandige ben, komt het volledige bedrag recht uit mijn zak (geen aftrektoestanden met belastingen enzo). Dat maakt de beslissing héél moeilijk…

  3. Leuk lijnen spel! Beetje spijtig van het kleurloze licht door het grijze weer. Heb je hem ook in B&W geprobeerd? Misschien komen de verkeersbordjes dan wel net iets minder tot hun recht, maar het ritme des te meer (denk ik).

    PS ik snap uw (I)MAC problematiek volledig! ToiToi voor het doorhakken van de knoop!

Plaats een reactie