Pinholereeks_12: Pont du gard (tris)

4 thoughts on “Pinholereeks_12: Pont du gard (tris)

    • Het zijn beelden die uit mijn gaatjescamera komen. Een luciferdoos met een gaatje in, twee filmrolletjes (één zonder film en één met film) en een hoop zwarte plakband en je bent vertrokken. Beelden op 10mm en ongeveer f96. Héél spannend allemaal 🙂 (dat vind IK tenminste, en voor de duidelijkheid: ik verwacht absoluut niét dat u dat ook vindt, beste bezoeker… 🙂 )

  1. Stephanie, zo maar even uitleggen wat lagen in photoshop zijn kan ik niet. Dat is een veel te uitgebreide materie. Maar op het web of in een ps boek ga je zeker de nodige uitleg vinden. Ik wil ook wel een paar dingen demonstreren.

  2. lol. ik weet wel wat lagen zijn hehe. zou maar triestig zijn als ik nog niet wist wat dat waren of hoe ermee te werken 🙂
    maar ik snapte niet wat jij bedoelde met ‘gewerkt met lagen’. want ik bewerk geen énkel beeld zonder lagen dus voor mij leek het een beetje alsof je een foto zou posten en erbij zeggen dat je’m met een fototoestel gemaakt hebt – beetje evidentie. Snap je?
    Enfin, we hebben het er nog wel eens over. 🙂

Geef een reactie

