Twee.

730 dagen.

61.230 bezoekers.

Recorddag: 779 bezoekers (d.d. vrijdag 17 / 4 / 2009).

390 berichten.

1.119 commentaren.

29 categorieën.

525 tags.

8 filmrolletjes.

2 gaatjescamera’s.

1 holga.

+/- 50.000 clicks.

En 1 gelukkige mens.

Mijn blog wordt twee jaar op vijftien maart tweeduizendentien.

Er is veel gebeurd op fotografisch vlak sinds de eerste blogpost. En er staat de komende weken en maanden nog veel te gebeuren. Dank voor jullie trouwe bezoeken en jullie stimulerende woorden. Zonder appreciatie van buitenaf was ik er allang mee gekapt.

Een gelukkig menske dus.

7 thoughts on “Twee.

  1. Om het in Facebook-terminologie te zeggen: Like! =)
    Goed bezig, en doe zo voort! En nu denk ik er weer aan: misschien moeten we echt eens een gaatjescameradag organiseren, wat dacht je daarvan?

  2. Amai zeg!
    leukleuk 🙂 Proficiat met het 2 de jaar blognieuwsjes en massa’s mooie foto’s!
    Hopelijk kunnen we er nog vele jaren van genieten!

    een grote fan 🙂

    vergeet die poster op mijn kamer niet te tekenen he! wie weet wordt die nog
    heel veel waard als uwe kribbel er op staat
    XXX

  3. Je zou voor minder naar dit mooie bedevaartsoord vertrekken.
    Ik bedoel, proficiat natuurlijk, dikke zoen, en doe er nog een schepke bij hé.

  4. “Zonder appreciatie van buitenaf was ik er al lang mee gekapt”… een merkwaardige afsluitende zin vind ik! Meen je dat? Zou je je fotogerief in de kast leggen mochten je foto’s niet geapprecieerd worden? Mocht je geen reacties krijgen? Fotograferen, doe je dat nu voor jezelf of voor een ander?

    in ieder geval: proficiat en doe zo voort!

    • @Stijn: er is, denk ik (en zo had ik het alleszins bedoeld) een verschil tussen iets niet meer doen omdat je géén reacties krijgt en iets niet meer doen omdat je alleen maar negatiéve reacties krijgt.

      Denk ik. 🙂

Geef een reactie

