Wispercursus (voorlopig slot)

Dit is voorlopig het laatst toonbare van op Wispercursus. Ik twijfel heel sterk of ik de reeks die ik maakte voor het toonmoment op het einde van de cursus, hier op de blog zou tonen. Het is een reeks van 10 beelden waar ik de sterkste uit ga halen en ik ga er op doorwerken. Nu heb ik 10 mensen geportretteerd en van alle 10 deze mensen één foto gekozen voor in de reeks. Nu zijn er maar een drietal écht sterke beelden en een drietal twijfelgevallen en de rest is niet sterk genoeg. Ik ga de reeks dus uitzuiveren (in 1ste plaats) en uitbreiden (daarna) om op 10 goeie beelden uit te komen. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd!

6 thoughts on “Wispercursus (voorlopig slot)

  1. Het moeilijkste vind ik bij zoiets ervoor zorgen dat er uniformiteit in het geheel zit. Een foto kan sterk op zich zijn, maar een geheel maken, da’s andere koek. Zeker als je hierno nog wil uitbreiden. Begin je dan vooraf met een idee of vind je achteraf 10 beelden die dan bij elkaar lijken te horen? Daar zou ik vooral over nadenken.
    (my 2 cents)

  2. Zeer mooi!
    Je wordt altijd maar beter en beter! (ik daarentegen ben blijven steken of zelfs achteruit aan het gaan wegens gebrek aan oefening)

Geef een reactie

